SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.

W kwietniu br. zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,36 proc. (w populacji Polaków 7-75), a liderem rynku pozostaje niezmiennie firma AMS SA – wynika z najnowszego badania Mediapanel (Gemius). 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wynosił w omawianym okresie 73,71 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 88,3 proc. 

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln. Wśród nich było 15 mln mężczyzn i 14,2 mln kobiet.

Liderem rynku OOH w Polsce pozostaje firma AMS SA z liczbą ponad 29,2 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Clear Channel (18,4 mln użytkowników). Podium zamyka Jet Line (13,9 mln użytkowników).

W dalszej części zestawienia znalazły się firmy: Synergic (5,4 mln użytkowników) oraz Warexpo (4,4 mln). 

 

Dołącz do dyskusji: Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Horizon
"Liderem rynku OOH w Polsce pozostaje firma AMS SA z liczbą ponad 29,2 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Clear Channel (18,4 mln użytkowników). Podium zamyka Jet Line (13,9 mln użytkowników)"

A gdzie Stroer, Cityboard, Grupa RW czy Braughman ??? Bardzo wartościowe to badanie, nie ma co.
2 1
odpowiedź
User
Wojtek
Jak ich dodasz do badania to będzie 130....
2 1
odpowiedź
User
Ja
Trzymamy kciuki za moment kiedy zasięg przekroczy 100%. Brawo:)
1 1
odpowiedź