SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent kiełbas z największą kampanią reklamową w swojej historii

Dziś wystartowała największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa. Działania reklamowe pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko” stanowią kluczowy element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2025 rok. 

Kampania obejmuje nie tylko intensywną obecność w mediach, ale także zwiększoną i wyróżniającą się ekspozycję produktów w punktach sprzedaży – zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i nowoczesnych – a także w ponad 1000 placówkach partnerskich JBB Bałdyga.

W centrum komunikacji kampanii znalazły się korzyści smakowe i funkcjonalne kiełbas bez osłonki. Marka postawiła na lekką, humorystyczną formę przekazu, w której głównymi bohaterami są trzy bóstwa: Bóg Smakowitości, Bogini Śniadań i Bóg Grilla. Ich obecność symbolizuje nie tylko wyjątkowy smak produktów, ale także ich uniwersalność i jakość. 

– Hasło „Jedz Bardziej Bosko” nie tylko przyciąga uwagę, ale na stałe wpisuje się w charakter i tożsamość naszej marki – podkreśla Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Łączymy różne okazje, na które można serwować nasze kiełbasy bez osłonki, w jedną spójną narrację – od śniadań, przez spotkania przy grillu, aż po dania obiadowe.

Szeroka obecność kampanii w mediach

W najbliższych miesiącach kampania obecna będzie w niemal wszystkich kanałach komunikacji – obejmie m.in. telewizję (w tym nowe spoty reklamowe 30 i 15 sekund, billboardy sponsorskie oraz lokowania w programach śniadaniowych), czołowe stacje radiowe, portale internetowe w sieci reklamowej, kampanię display w mediach społecznościowych i Youtube czy współprace z influencerami, działania PR i trade marketingowe oraz kampanię OOH CityLight w ponad tysiącu lokalizacji w największych polskich miastach. Nie zabraknie również szerokich działań we wszystkich mediach społecznościowych JBB oraz jej partnerów.

Kreacje reklamowe, scenariusz i produkcję przygotowała agencja GPD oraz zespół marketingu JBB. Za zakup mediów odpowiada GPD oraz JBB a za media społecznościowe i kampanię digital agencja MB8.

Dołącz do dyskusji: Producent kiełbas z największą kampanią reklamową w swojej historii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gdzie ta reklama?
Producent kiełbasek powinien swoje reklamy zamieszczać w telewizjach, które oglądają normalni ludzie! O tradycyjnych upodobaniach kulinarnych.
Osobiście nie widziałam żadnej reklamy JBB, a Krakusa - owszem tak. Leci regularnie.
Reklamy w TV REPUBLIKA 🇵🇱 jak najbardziej wskazane.
0 1
odpowiedź
User
Dziś
Producent kiełbasek powinien swoje reklamy zamieszczać w telewizjach, które oglądają normalni ludzie! O tradycyjnych upodobaniach kulinarnych.
Osobiście nie widziałam żadnej reklamy JBB, a Krakusa - owszem tak. Leci regularnie.
Reklamy w TV REPUBLIKA 🇵🇱 jak najbardziej wskazane.


skoro kampania wystartowała zgodnie z leadem „dziś” to również dobrze emisji w TV mogło jeszcze nie być
0 0
odpowiedź