Jean-Michel Jarre skomponował motyw muzyczny banku HSBC
W ramach koncepcji komunikacji banku HSBC „Rozwijamy się wspólnie” (Together we Thrive), marka wprowadza nowy wyróżnik, motyw muzyczny. Za kompozycję odpowiada znany francuski muzyk Jean-Michel Jarre.

Nową muzykę marka będzie komunikować na 66 rynkach na całym świecie. Jej celem jest dotarcie do konsumentów, którzy na co dzień rozproszeni są wieloma różnymi źródłami komunikatów.
Kompozytorem motywu jest Jean-Michel Jarre, kojarzony głównie z muzyką elektroniczną. Francuz skomponował kilka wersji muzyki. Motyw "Na stadionie” będzie wykorzystywany w czasie rozgrywek sportowych, których bank HSBC jest sponsorem. Inne dźwięki towarzyszyć będą klientom infolinii banku.
HSBC będzie wyjaśniał istotę i celowość zmian na specjalnych spotkaniach z szefami i dyrektorami kreatywnymi agencji obsługujących bank na całym świecie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jean-Michel Jarre skomponował motyw muzyczny banku HSBC