„Jej czarne oczy” i karaoke reklamują wyprzedaż w Vision Express (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express prowadzi kampanię promującą trwającą w jej punktach „Wielką wyprzedaż”. Bohaterowie spotu uczestniczą w karaoke wykonując m.in. utwór „Jej czarne oczy” zespołu Iwan i Delfin. Akcję przygotowały firmy Walk Creative, Szut Szut Studio i MullenLowe MediaHub.
W ramach kampanii emitowane są dwa spoty. Ich bohaterowie to osoby z wadami wzroku, które próbują swoich sił w karaoke. Wykonują piosenki „Jej czarne oczy” zespołu Iwan i Delfin oraz weselny szlagier „Gdybym miał gitarę”.
Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych, w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Za kreację reklam odpowiada agencja Walk Creative, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub. Produkcją spotów wyreżyserowanych przez Michała Bulika zajęło się dom produkcyjny Szut Szut Studio. Autorem zdjęć do kampanii jest Michał Englert, postprodukcją zajęło się Badi Badi.
W jednej ze swoich ostatnich kampanii reklamowych Vision Express zapraszało po raz kolejny na badania wzroku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Jej czarne oczy” i karaoke reklamują wyprzedaż w Vision Express (wideo)