Jerzy Dudek i Sławomir Peszko promują nową platformę Superbet
Jerzy Dudek i Sławomir Peszko w nowej kampanii firmy bukmacherskiej Superbet promują Supersocial - platformę społecznościową do dzielenia się przewidywaniami wyników sportowych.
Obaj piłkarze, którzy są ambasadorami Superbet zagrali w pełnych humoru spotach wideo, wyprodukowanych na potrzeby kampanii. Najważniejszym zadaniem jest zwiększenie świadomości Supersocial.
Na platformie społecznościowej w aplikacji mobilnej Superbet można publikować swoje przewidywania zdarzeń sportowych, dzielić się spostrzeżeniami ze znajomymi oraz komentować typy ekspertów, w tym także Dudka i Peszki.
Kampania podzielona będzie na dwa etapy. Pierwszy etap ma zwiększyć świadomość grupy docelowej kibiców sportowych, a drugi wskaże konkretne benefity najlepszej na rynku zakładów aplikacji mobilnej w Polsce.

- Rotacja kontentu wideo w naszych kampaniach powoduje, że gracze korzystający z platformy zakładów sportowych Superbet, a także odbiorcy naszych treści nie mogą się nudzić. Kampania Supersocial jest szczególna, ponieważ komunikuje wartość dodaną, nie zaś sam produkt czy ofertę bukmacherską. Zamiast opowiadać o możliwości wygranych, komunikujemy do naszej społeczności “pogadajmy, będzie super!”, na pełnym luzie, który daje nam drużyna wieloletnich już ambasadorów marki - mówi Adam Lamentowicz, prezes Superbet Polska.
W kanałach digital i mediach społecznościowych wykorzystane zostaną materiały o długości 30, 15 i 6 sekund. Za kreację kampanii odpowiada agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa), a produkcją spotów zajęło się Papaya Films, na czele z reżyserią Filipa Bartczaka. Ze strony Superbet projekt prowadzi Katarzyna Cegiełka.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek i Sławomir Peszko promują nową platformę Superbet