Jessica Mercedes „inspiracjami black + white” reklamuje Rexonę Women
Unilever Polska rozpoczął nową akcję reklamową kosmetyków Rexona Women. Twarzą akcji, przygotowanej przez Red8 Digital i PHD Media Direction, jest znana blogerka modowa Jessica Mercedes.
W ramach akcji na facebookowym fanpage’u Rexony uruchomiono aplikację konkursową „Inspiracje Black + White”, w której można zaprojektować własną czarno-białą stylizację odzieżową. Spośród zgłoszeń Jessica Mercedes wybierze najlepszą, a zwycięska osoba wspólnie z blogerką będzie mogła stworzyć swoją wymarzoną szafę ubrań (dodatkowo do wygrania jest trzy razy po 3 tys. zł i 100 czarno-białych toreb O-Bag). Konkurs potrwa do 26 kwietnia.
Kampania obejmuje też reklamy m.in. w prasie. Szczegółów media planu kampanii nie udało nam się ustalić.
W reklamach prezentowany jest przede wszystkim antyperspirant Rexona Woman Invisible Diamond. Hasło „Black + White”, wykorzystywane już wcześniej było w komunikacji marketingowej produktu, ma podkreślać, że nie zostawia on przebarwień zarówno na białych, jak i czarnych ubraniach.

- Zdecydowałam się wziąć udział w tej kampanii m.in. z sentymentu, bo 5 lat temu, kiedy zaczynałam prowadzić bloga cały czas próbowałam swoich sił w takich konkursach na Facebooku czy na różnych blogach, ten kto jest ze mną od początku, ten na pewno to pamięta! Kilka takich konkursów wygrałam, a dzięki temu miałam pieniądze, aby stworzyć nową, mega modową garderobę od zera, dzięki czemu mój blog zaczął wtedy przyciągać co raz więcej czytelników - wyjaśniła na blogu swój udział w akcji Jessica Mercedes.
Za kreację kampanii oraz przygotowanie i obsługę konkursu facebookowego odpowiada agencja Red8 Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jessica Mercedes „inspiracjami black + white” reklamuje Rexonę Women