John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina
Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis jak co roku przedstawia swoją reklamę świąteczną. W tym roku motywem przewodnim jest niezwykła przyjaźń chłopca i rośliny, która miała być świątecznym drzewkiem.

Teaser reklamy John Lewis jest emitowany w mediach od 9 listopada – pokazano w nim tylko chłopca prezentującego nasionko drzewka. Spot główny przedstawia, jak wybrane przez dziecko na targu nasionko zmienia się w gigantyczną śpiewającą pułapkę na muchy, którą rodzina wyhodowała w miejsce tradycyjnej choinki. Okazało się bowiem, że zamiast zwyczajowego świątecznego drzewka została zakupiona drapieżna roślina…
Muchołówka nazwana „Snapper” zyskuje głos śpiewaka operowego Andrei Bocellego i ostatecznie trafia na zewnątrz domu swoich właścicieli. Wcześniej jednak przysparza nieco kłopotów. Puenta filmu jednak pozytywnie zaskakuje.
Spot wypełnia pieśń słynnego włoskiego tenora “Festo”.
Jak co roku, film reklamowy John Lewis dostarcza odbiorcom wzruszeń i pozwala wczuć się w świąteczną atmosferę.
Użyta w reklamie roślina "Snapper" pojawi się w różnych punktach styka marki z konsumentami, m.in. jako motyw świątecznej gamy produktów John Lewis, od kawy po odzież, które będą również widoczne w sklepach stacjonarnych. Klienci będą mogli również zakupić własne (miniaturowe) wersje postaci Snappera oraz piżamy noszone przez bohaterów spotu.
Jest to pierwsza kampania reklamowa John Lewis stworzona przez agencję Saatchi and Saatchi. Wcześniejsze były dziełem agencji Adam & Eve oraz DDB.
W świecie marketingowym John Lewis słynie z reklam z okazji świąt Bożego Narodzenia. Co roku są szeroko komentowane w mediach nie tylko brytyjskich.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina