Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)
Pod hasłem "Unexpected Guest" ruszyła świąteczna kampania reklamowa brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners.
Bohaterem spotu "Unexpected Guest" jest nastolatek Nathan, który pewnego dnia odkrywa w lesie przybyszkę z odległej planety, tytułowego "niespodziewanego gościa". Stopniowo się poznają, zbliżają do siebie i w końcu - zakochują w sobie. Chłopak uczy Skye, bo tak ma na imię przybyszka, świątecznych tradycji i zwyczajów. Niestety kosmitka musi opuścić Ziemię. Nathanowi udaje się ofiarować Skye ostatni prezent - świecący sweter, który symbolizuje ich uczucie.
Motywem muzycznym użytym w reklamie John Lewis & Partners jest "Together in Electric Dreams" w wykonaniu Loli Young.
Reklama w brytyjskiej telewizji została premierowo wyemitowana 4 listopada na kanale ITV podczas rozdania nagród Pride of Britain. Oprócz telewizji, będzie pokazywana w kinach, serwisach VoD i w mediach społecznościowych.
Po raz pierwszy członkowie programu lojalnościowego My John Lewis otrzymają ekskluzywny dostęp w aplikacji i na stronie internetowej do funkcji 'Unexpected Guest: The Experience", dzięki której będą mogli wcielić się w postać Nathana i odkrywać świat reklamy jego oczami. Oprócz tego będą mogli obejrzeć reklamę w rozszerzonej rzeczywistości (VR) i podczas projekcji wygrywać nagrody dla dzieci (zabawki itp.).
Kampanię przygotowała agencja Adam & Eve/DDB.
Świąteczne reklamy John Lewis & Partners
W ubiegłym roku życzliwość do innych była motywem przewodnim reklamy słynnych brytyjskich domów towarowych. W reklamie widać było małe, miłe, bezinteresowne gesty wywołujące uśmiech na twarzach i autentyczne poczucie wspólnoty. W klipie animację pomieszano z ujęciami z kamery.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Niespodziewany gość w świątecznej reklamie John Lewis & Partners (wideo)