John Pitcher najlepsza w IAB Creative Showcase
W letniej edycji konkursu IAB Creative Showcase laureatem została agencja John Pitcher za kampanię dla Nike Poland. Wyróżnienia otrzymały agencje GoldenSubmarine i Mint Media.
Agencja John Pitcher została laureatem letniej edycji konkursu IAB Creative Showcase za kampanię "Hypervenom - nowy gatunek napastnika" stworzoną dla Nike Poland.

Natomiast wyróżnienia otrzymały agencje GoldenSubmarine (za kreację "Jedź po Rabat" dla Media Saturn Online) oraz Mint Media (za kampanię “EkoDzieciaki” zrealizowaną dla Ministerstwa Środowiska).


IAB Creative Showcase to odbywający się od czerwca 2011 roku konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w którym nagradzane są najlepsze kreacje reklamowe online. Prace oceniane są kwartalnie przez jury składające się z ekspertów branży marketingu internetowego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: John Pitcher najlepsza w IAB Creative Showcase