Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative
Jolanta Piela nie jest szefową strategii w agencji reklamowej H2O Creative - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała w niej zaledwie pięć miesięcy.

Jolanta Piela do zespołu H2O Creative dołączyła na początku sierpnia ub.r. Nadzorowała strategie marketingu 360°, zarządzała podległym zespołem oraz odpowiadała za rozwój kompetencji i struktur działu.
Do H2O Creative przeszła z agencji Havas Worldwide, gdzie jako senior strategy planner zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE.
Doświadczenie zdobywała zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie firmy, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.
Gdy latem ub.r. rozpoczynała pracę w H2O Creative, swoją decyzję uzasadniała tak: - Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji.
Nie udało nam się poznać powodów, dla których Jolanta Piela odeszła z H2O Creative. Z naszych ustaleń wynika, że założyła firmę Good Division, której jest szefową. Firma ta prowadzi projekty w oparciu o zespoły stworzone specjalnie do konkretnego zadania. Nie jest agencją, jednak oferuje całościową obsługę strategiczną i komunikacyjną opartą o precyzyjny dobór specjalistów z doświadczeniem z agencji digitalowych, performance oraz kreatywnych.
Z Good Division współpracują m.in. Piotr Socha - UX specialist, Mikołaj Czajkowski - growth specialist z Move Closer, Robert Bernaciak z Performance Labs, oraz Adrian Pawłowski - producent z Film Fiction.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative