Jolanta Piela z Havas Worldwide na szefa strategii w H2O Creative
Z początkiem sierpnia Jolanta Piela objęła stanowisko dyrektora strategii w agencji H2O Creative. Przez ostatnie lata pracowała w Havas Worldwide, a wcześniej także w Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland.

Piela jako dyrektor strategii w H2O Creative będzie nadzorować strategie marketingu 360°, zarządzać podległym zespołem oraz odpowiadać za rozwój kompetencji i struktur działu.
Jolanta Piela z branżą reklamową i komunikacyjną związana jest od 7 lat, zdobywała doświadczenie zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych.
W ostatnim czasie na stanowisku senior strategy plannera w Havas Worldwide zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie firmy, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.
- Strategia to jeden z kluczowych wyróżników naszej agencji. Stanowi podstawę do budowania skutecznych rozwiązań marketingowych dla naszych klientów zarówno w obszarze biznesowym jak i wizerunkowym. Jolanta ma nie tylko niezbędne doświadczenie poparte licznymi sukcesami, ale także niezwykłą charyzmę i motywację do tego, aby budować nową jakość na rynku. Wiem, że wspólnie stworzymy silną strukturę strategiczną wewnątrz agencji oraz jeszcze bardziej wzmocnimy nasze kompetencje w tym obszarze - komentuje wybór Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative
- Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji - argumentuje Jolanta Piela.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jolanta Piela z Havas Worldwide na szefa strategii w H2O Creative
wspanialy nowy biznes....strategia to podstawa, gratulacje Jola, to na pewno bedzie excytujaca droga z Marcinem