Juliusz Baliszewski na czele jury konkursu Kreatura'24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.

Juliusz Baliszewski jest absolwentem wydziału Lettres Modernes na uniwersytecie Paris III, od 25 w reklamie. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Publicis, McCann, Red8, Havas, S&F. Pracował dla takich marek, jak Renault, Orange, TP SA, Lech, KFC, Auchan, pracuj.pl, Euroloan, ING, GoodMills, czy Delikatesy Centrum.
Jury pod jego przewodnictwem wybierze zwycięzców i wyróżnionych w 23 głównych kategoriach podzielonych na dwa bloki: Media tradycyjne i cyfrowe oraz Kampanie specjalne i techniki kreatywne.
- Zgodziłem się na rolę przewodniczącego jury Kreatury, bo to oczywiście jest dla mnie wyróżnienie, a nadto pozwala zrobić coś na rzecz kultury kreatywności. Kreatywność jest dzisiaj w odwrocie, warto moim zdaniem wysyłać jasny sygnał, że pomysł jest ważny, że jego siła ma realny wpływ – podsumowuje Baliszewski.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 9 września do 10 października. Prace zgłaszać można m.in. w kategoriach Film, Prasa, Radio, Ambient, Gaming, Design, Kampania PR, a także w Salonie Odrzuconych. To specjalne miejsce w konkursie dla kreatywnych pomysłów na kampanie, które zostały przedstawione klientom, ale nie zostały z nimi zrealizowane.
W tej edycji konkursu oceniane są kampanie, które były realizowane w okresie październik 2023 – październik 2024.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Juliusz Baliszewski na czele jury konkursu Kreatura'24