Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum
Należąca do Eurocashu sieć sklepów Delikatesy Centrum zawarła z agencją reklamową Brain umowę dotyczącą długofalowej współpracy.

Agencja Brain w ub. roku realizowała pojedyncze kampanie reklamowe dla Delikatesów Centrum. Była to m.in. kampania pod hasłem “Nikt nie jest właścicielem niskich cen” czy “3maj się Polsko”. W tej ostatniej wystąpił aktor Daniel Olbrychski.
Delikatesy Centrum promował też w ub.r. Zenek Martyniuk. Teraz sieć reklamuje się spotami hasłem “Dużo więcej niż niskie ceny i niskie ceny”.
Detalista postanowił kontynuować współpracę z agencją Brain i zawarł z nią umowę o długofalowej współpracy.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum