Katarzyna Jakubów-Tyka head of SEO w Salestube
Do zespołu SEO agencji Salestube (Group One) na stanowisko head of SEO dołączyła Katarzyna Jakubów-Tyka. Ostatnio pracowała w Brainly.

Katarzyna Jakubów-Tyka w Salestube będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii SEO dla klientów (lokalnie i na rynkach zagranicznych), wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych do oferty firmy, rozwój narzędzi służących do śledzenia kluczowych wskaźników efektywności oraz koordynację i rozwój zespołu SEO.
Jej dołączenie do zespołu Salestube jest kolejnym po przyjściu Krzysztofa Rosińskiego (w sierpniu ub. r.) krokiem w rozwoju kompetencji spółki na rynku międzynarodowym. Będzie raportowała bezpośrednio do Joanny Czekaj, managing director Salestube.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jakubów-Tyka w swojej pracy zawodowej od ponad 12 lat związana jest z branżą SEO. Ostatnie lata spędziła w strukturach Brainly, gdzie w roli senior managera odpowiadała za strategię SEO firmy na rynku polskim oraz międzynarodowym (w tym w USA). W tym czasie nadzorowała pracę zespołów SEO oraz zespołu developerskiego.
Wcześniej swoje doświadczenie zdobywała w Artgeist, gdzie odpowiadała za przygotowanie kompleksowej strategii SEO dla wszystkich domen firmy na 10 rynkach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych oraz w agencji Netim w roli head of SEO.
W latach 2011-2018 pracowała w agencji Artefakt, w której do jej zakresu obowiązków należało m.in. budowanie podstaw współpracy z zewnętrznymi copywriterami agencji, prowadzenie zespołu konsultingowego dla kluczowego klienta firmy, prowadzenie szkoleń, budowanie i realizowanie kompletnych strategii SEO dla serwisów e-commerce (m.in. aptek, sklepów meblowych, firm turystycznych i transportowych), serwisów contentowych (m.in. finansowych oraz z branży suplementów diety), a także serwisów lokalnych i stron korporacyjnych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Katarzyna Jakubów-Tyka head of SEO w Salestube