K2 inwestuje w usability
K2 Internet tworzy samodzielną strukturę wyspecjalizowaną wbadaniach i projektowaniu usability, której szefem i udziałowcembędzie Eryk Orłowski.
Nowa struktura powstanie w październiku b.r. pod markąKomitywa.com, jako samodzielna część Grupy K2 Internet.
Komitywa świadczyć będzie usługi w zakresie testów użytecznościi dostępności, projektowania architektury informacji ifunkcjonalności, a także usługi szkoleniowe i organizacji procesówUserd-Centered Design (UCD).
Zarządzanie Komitywą powierzono Erykowi Orłowskiemu. W Komitywiepracować będzie część obecnego składu działu architekturyinformacji K2.
Zmiany personalne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: K2 inwestuje w usability