K2 odpowiada za komunikację marki Finlandia na Facebooku
Agencja K2 przejmuje obsługę kreatywno-strategiczną marki Finlandia w serwisie Facebook.

W ramach współpracy agencja odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej obecności marki w social media. Jest odpowiedzialna również za koncepcję komunikacyjną i bieżącą moderację postów.
– W wypracowanej wspólnie z agencją komunikacji kładziemy jeszcze mocniejszy nacisk na to, co dla marki Finlandia najważniejsze, czyli proces tworzenia, naturę, miejsca i ludzi. Dlatego też zdecydowaliśmy się na mocno storytellingową i wrażeniową komunikację - mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.
Finlandia to już druga, po Jack Daniel’s, marka z portfolio Brown-Forman Polska, która dołączyła w do klientów Agencji K2 w ostatnim czasie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: K2 odpowiada za komunikację marki Finlandia na Facebooku