K2 Precise prowadzi działania SEM dla marki Antymateria
Agencja K2 Precise wspiera warszawską markę Antymateria (producenta rowerów) w działaniach SEM.
Celem kampanii SEM prowadzonej przez K2 Precise jest zwiększenie świadomości marki Antymateria na warszawskim rynku rowerowym oraz wzrost sprzedaży.
W ramach działań agencja prowadzi kampanie w wyszukiwarce oraz wspiera promocję produktów Antymateria m.in. Miasto ON, Miasto ONA oraz roweru typu Gravel. Agencja wspiera także serwis rowerowy firmy poprzez kampanię store-visit, która zachęca do odwiedzenia serwisu poprzez odpowiednie skonfigurowanie reklamy w wyszukiwarce. K2 Precise dba również o odpowiednie raportowanie i analizę wyników kampanii z wykorzystaniem narzędzia Google Data Studio.
Antymateria to firma produkująca lekkie, proste i szybkie rowery, funkcjonalnie przystosowane do miejskiej jazdy. Firma projektuje, kompletuje i montuje wszystkie rowery ręcznie w Warszawie. Produkcja rowerów opiera się na komponentach wytwarzanych na zamówienie, przez sprawdzonych dostawców z Tajwanu, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii. Właścicielem firmy Antymateria jest Przemek Janusz Żebrowski, który jest również udziałowcem Grupy K2. W przeszłości Żebrowski pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy K2 Internet. Jednak w 2013 roku postanowił zakończyć pracę w korporacji, skupiając się na biznesie, który upowszechnia zdrowy styl życia wśród mieszkańców Warszawy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: K2 Precise prowadzi działania SEM dla marki Antymateria