Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands
Karol Kilon dołączył do zespołu grupy Mediabrands (należą do niej m.in. takie agencje, jak Inititaive, U2, Reprise). Objął stanowisko head of commercial investment.
fot. LinkedIn

Kilon odpowiada m.in. za rozwój biznesu agencji należących do Mediabrands.
Przez ostanie lata związany był z polskim oddziałem Publicis Groupe. Przed dołączeniem do Mediabrands pracował - przez ponad 4 lata - jako digital trading manager w Publicis Media (należą do niej agencje mediowe, m.in. Starcom, Spark Foundry, Zenith).
Przedtem, w latach 2014-2018 był zatrudniony w domu mediowym Starcom, m.in. jako business integration manager.
W latach 2011-2014 pracował natomiast w grupie ClickAd, m.in. jako performance marketing specialist.
Był też media plannerem w Mastermind.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands