Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanek promują Radio PiN
W połowie września Radio PiN wystartuje z kampanią reklamową. Hasłem przewodnim kampanii będzie "Przerwa na lounge". W kampanii wykorzystano wizerunki Karoliny Korwin-Piotrowskiej, Michaela Moritza oraz Cezarego Szymanka.
Prezenterzy stacji przedstawieni są na tle przedmiotów, kojarzonych z trzema głównymi filarami tematycznymi Radia PiN - kulturą, muzyką i biznesem.
Kampania będzie obejmowała Warszawę i Łódź, w której Radio nadaje od 1 września na częstotliwości 102.3 FM.
Oprócz outdooru, będzie wykorzystana również prasa. Za kreację odpowiada team kreatywny: Monika Donner-Trelińska oraz Dymitr Słupczyński.
Nośniki Radio PiN zakupiło we własnym zakresie.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Karolina Korwin-Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szymanek promują Radio PiN