Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour
Carrefour wystartował z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi i K2 Create.
Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.
Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/uzd3pGQoyKA" title="Tarta porowa z białą kiełbasą, 5 odc. nowego cyklu „Mądry obiad do 5 zł za osobę" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">
Współpraca z K2 Create ma charakter stały.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour