Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)
Wystartowała kampania EV6 - nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

W spocie podkreślono, że nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów.
EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowany jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków.
Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w telewizji, online video i internecie.
Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)