Kiełbasy Morlińskie reklamowane jako bohaterowie kina akcji (wideo)
W telewizji i kinach zaczęła się kampania reklamująca różne warianty kiełbasy Morlińskiej (produkowanej przez Animex). Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Human Ark i MEC.

Spot z kampanii jest utrzymany w konwencji zwiastuna filmu akcji, którego bohaterami są różne warianty kiełbasy Morlińskiej, z których każdy ma charakterystyczne, żartobliwie przedstawiane zalety. Do wykonania otrzymują zlecenie specjalne: grill.
Celem kampanii jest budowanie świadomości szerokiej, zróżnicowanej oferty kiełbasy Morlińskiej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest realizowana od 15 kwietnia w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), kinach Multikino i Cinema City oraz internecie. Obecnie emitowany jest 45-sekundowy spot, potem pokazywany będzie także w krótszej wersji.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Spot został wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka, a wyprodukowany przez studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kiełbasy Morlińskie reklamowane jako bohaterowie kina akcji (wideo)