Kolejny ekspresowy konkurs mediowy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju rozpoczęło kolejne ekspresowe postępowanie na zakup czasu reklamowego do planowanej kampanii. Podobnie jak poprzednio, daje agencjom cztery dni robocze na przygotowanie ofert.
We wtorek popołudniu resort opublikował na swojej stronie internetowej ogłoszenie o konkursie na zakup czasu reklamowego w radiu i telewizji oraz emisję spotów kampanii społecznej dotyczącej stosowania w samochodach m.in. urządzeń zabezpieczających dzieci oraz pasów bezpieczeństwa.
Kampania ma być realizowana przez cały listopad br. W jej ramach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych emitowany będzie 60-sek. spot, promujący pozytywne wzorce zachowań. W klipie zostanie pokazane, jak należy postępować podczas podróży samochodem, np. reagować, kiedy pasażerowie nie zapinają pasów bezpieczeństwa lub gdy dziecko nie jest przewożone w specjalnym foteliku. Budżet mediowy kampanii wynosi 2,15 mln zł, a 78 proc. tej kwoty zostanie wydane w telewizjach.
Resort infrastruktury dał zainteresowanym agencjom cztery robocze dni na przygotowanie ofert i zarezerwowanie czasu reklamowego do zaplanowanych działań - konkurs ogłoszono we wtorek późnym popołudniem, a termin składania ofert mija w najbliższy poniedziałek 5 października (po drodze mamy weekend). Tymczasem sprzedaż cennikowa i pakietowa w biurach reklamy nadawców telewizyjnych rusza zwykle w drugiej połowie miesiąca.
Obecny konkurs jest już kolejnym tak ekspresowo prowadzonym postępowaniem przez Ministerstwo Infrastruktury. Poprzednie ogłoszono w połowie września i już wybrano ofertę zgłoszoną przez konsorcjum firm Havas Media i Quattro por Quattro. Kolejny rozpoczęto kilka dni później, wciąż nie wybrano zwycięzcy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolejny ekspresowy konkurs mediowy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju