Kolekcja ubrań od ciastek Oreo w Europie
Marka ciastek Oreo (Mondelez) wprowadza do sprzedaży pierwszą w historii kolekcję odzieżową w Europie. Powstała we współpracy z influencerami.

Opracowany we współpracy z agencją kreatywną Elvis projekt „Oreo Twist Your Style” jest wspierany przez działania promocyjne w telewizji, social mediach, digitalu oraz w punktach sprzedaży na 11 rynkach europejskich.
Kolekcja obejmuje kurtki, koszulki, torebki, czapki. Przy jej powstawaniu brały udział infleuncerki znane z Instagrama: Samantha Faiers z Wielkiej Brytanii, Anne-Laure Mais Moreau z Francji i Yvonne Pferrer z Niemiec.
- Opracowanie tej kolekcji pozwala nam nawiązać zabawne relacje z naszą publicznością. Praca polega na tym, że Oreo jest czymś więcej niż ciastkiem - sama w sobie jest ikoną. Dajemy fanom Oreo możliwość wygrania ekskluzywnego kawałka marki, którą kochają - powiedziała Vira Ponomarenko, menedżerka Oreo Equity.
Elli Stone, dyrektor kreatywna w agencji Elvis, dodaje: - Oreo to prawdziwa ikona kultury. Chcieliśmy stworzyć coś świeżego i ekscytującego, czego Oreo nigdy wcześniej nie robiło, mającego w sobie niepowtarzalny, zabawny charakter ciasteczka: kolekcję mody unisex, którą miłośnicy Oreo polubią.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kolekcja ubrań od ciastek Oreo w Europie