Kolporter przegrał z Empikiem i zamyka swoje salony
Spółka Kolporter zamyka swoje 24 salony multimedialne, będącekonkurencyjną dla sklepów sieci Empik. Z powodu kryzysu nieprzynoszą one takich zysków, jakie powinny.
- Rynek drastycznie się załamał. Nawet największe międzynarodowefirmy decydują się na podobne kroki, by jak najlepiej go przetrwać.My też musimy być elastyczni - tłumaczy "Gazecie Wyborczej" MaciejTopolski, rzecznik Kolportera.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Kolporter przegrał z Empikiem i zamyka swoje salony