Magazyn „Bieganie” znika z druku, będzie cyfrowym tygodnikiem
Od początku 2019 roku magazyn „Bieganie” (wydawany przez Fundację „Maraton Warszawski”) zmieni formę i cykl wydawniczy: z drukowanego miesięcznika stanie się cyfrowym tygodnikiem dostępnym w aplikacji mobilnej.
Aplikacja „Magazyn Bieganie” już jest dostępna w wariantach na systemy iOS i Android. Obecnie można tam przeglądać archiwalne numery „Biegania” oraz jego darmowe wydanie specjalne.
Bezpłatnych będzie też pięć numerów magazynu już jako tygodnika, które ukażą się w styczniu. Natomiast od lutego pojedyncze wydanie będzie kosztować 4,99 zł, a prenumerata - od 9,99 zł za miesiąc do 99,99 zł za 12 miesięcy.
- Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom olbrzymiego rynku biegowego, który w coraz większym stopniu funkcjonuje w oparciu o elektronikę - uzasadnia Marek Tronina, prezes Fundacji i założyciel „Biegania”. - Doszliśmy jednak do wniosku, że sama zmiana formy dystrybucji to za mało. Musimy dostarczać naszym odbiorcom informacje tu i teraz. Stąd decyzja o zwiększeniu częstotliwości wydawniczej, by móc publikować aktualne treści i bieżące komentarze. Aplikacja daje też możliwości interaktywnej komunikacji. Tygodnik będzie wspierany podcastami oraz filmami - opisuje.
Cyfrowa wersja magazynu jest przygotowywana w systemie Digitivo oferowanym przez firmę Optizen Labs
Magazyn „Bieganie” ukazuje się od 2005 roku. To najdłużej istniejące w Polsce pismo dla pasjonatów biegania.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Bieganie” znika z druku, będzie cyfrowym tygodnikiem