Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze
Serwis show-biznesowy Kozaczek.pl (należący do Marquard Media Polska) zyskał nowe logo i szatę graficzną. W witrynie pojawiły się też nowe kategorie i funkcjonalności.

- Wiemy dobrze, kim jest i jakie preferencje ma nasz użytkownik. Ta wiedza towarzyszyła nam podczas tworzenia nowej strony. Chcieliśmy jednocześnie, by nowy Kozaczek stał się atrakcyjny dla naszych klientów. Zoptymalizowana, atrakcyjna pod względem wizualnym i użytkowym strona pozwoli na realizację niestandardowych projektów i owocną współpracę z markami - tak zmiany na stronie opisuje Beata Maj, redaktor naczelna Kozaczek.pl.
- W przeciwieństwie do brandów, które marginalizują znaczenie komentarzy użytkowników, Kozaczek stawia na komunikację ze swoją społecznością przy jednoczesnej dbałości o poziom dyskusji. Chcemy, by nowy Kozaczek był miejscem, w którym nasi użytkownicy będą mogli komentować treści, wyrażać swoje opinie i udzielać się w sondach - podkreśla.
- Wraz ze zmianą layoutu serwis zmienił się system zarządzania treścią oraz obsługa technologiczna strony - przeniesienie danych do chmury Amazon Web Services - informuje Barna Gajdos, dyrektor działu digital w Marquard Media Polska. - Dla Marquard Media było to duże wyzwanie i duża inwestycja, ale jeśli chcemy być konkurencyjni na rynku i walczyć z największymi - a takie mamy plany - niezbędny krok. Kozaczek.pl to pierwszy z naszych serwisów, który w tym roku się zmieni, obecnie pracujemy nad kolejnymi serwisami z naszego portfolio - dodaje.
Nową szatę graficzną i logo Kozaczek.pl przygotowała Dagmara Pużyńska, senior graphic designer w Marquard Media Polska. Natomiast wprowadzeniem zmian w serwisie zajęła się firma White Label Coders.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br Kozaczek.pl zanotował 1,1 mln użytkowników i ponad 16,5 mln odsłon.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze