Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wybrać nawet 4 firmy badawcze, z którymi będzie pracować przez rok.
Krajowy Instytut Mediów podaje, że jednym z podstawowych obszarów jego działań jest dostarczanie danych populacyjnych w zakresie konsumpcji mediów. Są to m.in. badania dotyczące wielkości populacji generalnej i sub-populacji (konsumentów poszczególnych mediów), struktury i charakterystyk populacji, sposobu konsumpcji poszczególnych mediów (częstości, motywów) i współkorzystania z mediów (w tym multiscreeningu), kompetencji kulturowych konsumentów mediów, segmentacji i typologii odbiorców mediów,charakterystyki populacji nieużytkowników mediów.
W związku z tym Instytut rozpoczął przetarg na zawarcie umów ramowych dla różnych typów metod i technik realizacji badań. Postępowanie podzielone jest na części odpowiadające tym technikom lub grupie technik. Badania będą mieć charakter ilościowy i będą realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI).
Przetarg KIM podzielony jest na cztery części. Część pierwsza dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI), tabletu (TAPI) lub innego urządzenia mobilnego (MOBI).
Część druga obejmuje wykonanie badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem komputera i systemu do realizacji wywiadów telefonicznych (CATI).
Część trzecia dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką ankiety samodzielnie wypełnianej w Internecie (CAWI), a część czwarta - wykonania badań jakościowych.
Podział postępowania na 4 części oznacza, że w każdej z nich może zostać wybrana inna firma badawcza, a więc maksymalnie 4. Może być też tak, że w każdej z nich zostanie wybrana ta sama firma, a więc KIM rozpocznie współpracę z jednym instytutem badawczym.
Umowa ma zostać zawarta na okres 12 miesięcy. Przetarg trwa do 27 grudnia br.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie KIM wybrał do realizacji badania założycielskiego instytuty PBS i Research Collective.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów