Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)
Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami rozpoczęło kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację. Kampanię przygotowała agencja Brainbox.

W akcji wzięli udział: Robert Makłowicz, Maciej Musiał i piłkarz Marcin Wasilewski.
Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorowie KTOZ.
Każdy z trzech spotów opowiada o cechach charakteru psa, niemal identycznych z przypadającą mu znaną postacią. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu, np. “Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”, „Twardziel zbiera na lekarza”.
- Chcieliśmy zwrócić uwagę na sytuację psów w schroniskach i dlatego poprzez nadanie im imion ludzi z pierwszych stron gazet, uzyskać taki sam efekt jak w nagłówkach największych portali - tłumaczy Julia Chowaniec, która odpowiada za pomysł kampanii z ramienia agencji Brainbox.
Produkcją spotu również zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.
Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami działa od 1990 roku i prowadzi krakowskie schronisko przy ulicy Rybnej. Przebywa w nim obecnie około 400 zwierząt.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)