Krakus zachęca „Chrup na grilla”
Firma Maspex rozpoczęła kampanię reklamową marki Krakus, w której promuje m.in. ogórki konserwowe tej marki jako idealną przekąskę do grillowanych potraw. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Change Integrated (Group One) i Trzask!.

Krakus koncentruje się w tej kampanii na dwóch obszarach działań – reklamach na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online.
W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie na 643 nośnikach w największych polskich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, a także w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Szerokie działania obejmują także digital w postaci kampanii banerowej.
W ofercie marki znajdują się ogórki konserwowe, korniszony oraz ogórki kiszone.
Za kreację reklam outdoorowych odpowiada agencja Change Integrated (Group One), a za kampanię digital - agencja Trzask!.
Maspex także latem ub.r. promował markę Krakus w kontekście sezonu grillowego.
Dołącz do dyskusji: Krakus zachęca „Chrup na grilla”