Krakus zachęca „Chrup na grilla”
Firma Maspex rozpoczęła kampanię reklamową marki Krakus, w której promuje m.in. ogórki konserwowe tej marki jako idealną przekąskę do grillowanych potraw. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Change Integrated (Group One) i Trzask!.

Krakus koncentruje się w tej kampanii na dwóch obszarach działań – reklamach na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online.
W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie na 643 nośnikach w największych polskich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, a także w Trójmieście i na Górnym Śląsku. Szerokie działania obejmują także digital w postaci kampanii banerowej.
W ofercie marki znajdują się ogórki konserwowe, korniszony oraz ogórki kiszone.
Za kreację reklam outdoorowych odpowiada agencja Change Integrated (Group One), a za kampanię digital - agencja Trzask!.
Maspex także latem ub.r. promował markę Krakus w kontekście sezonu grillowego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Krakus zachęca „Chrup na grilla”