Kuprian, Kieszczyński, Ignatowska, Kozłowski i Jaworowska w Walk
Do zespołu agencji Walk PR oraz Walk Social Media, należących do grupy marketingowej Walk, dołączyło pięć nowych osób: Anna Kuprian, Marcin Kieszczyński, Paulina Ignatowska, Bartosz Kozłowski i Maja Jaworowska. Do ich obowiązków należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów agencji z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.
Anna Kuprian objęła stanowisko account executive w agencji Walk PR. Odpowiadać będzie za tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu PR dla klientów z branży FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Hill&Knowlton i Advanced PR, prowadząc projekty dla firm z branży FMCG i odzieżowej. Odpowiadała również za koordynację programów CSR m.in. dla branży biomedycznej. W 2011 roku została nominowana do nagrody Young Creatives w kategorii PR.
Marcin Kieszczyński objął stanowisko senior project manager w Walk Social Media. Do jego obowiązków będzie należało opracowywanie strategii działań oraz koordynacja i bieżące zarządzanie projektami komunikacyjnymi online. Od ponad 7 lat związany z branżą marketingową. W dotychczasowej karierze pracował m.in. w Grupie Ogilvy, gdzie koordynował aktywności reklamowe globalnej marki FMCG na 25 rynkach w regionie EMEA. Ostatnio był związany z agencją Heureka, w której odpowiadał za budowanie oraz egzekucję strategii e-marketingowych w zakresie social media dla klientów m.in. z branży ubezpieczeniowej, FMCG i IT.
Paulina Ignatowska dołączyła do zespołu Walk Social Media na stanowisku content designer. W agencji będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu e-PR i social media. Dotychczas związana z mediami. Przez 3 lata pracowała w TVP2 jako researcher oraz drugi wydawca magazynu „Pytanie na śniadanie”. Doświadczenie zawodowe zdobywała również współpracując z magazynem filmowym "Movie: oraz w firmie fonograficznej QL Music, gdzie odpowiadała m.in. za promocję takich projektów, jak Hey/MTV Unplugged czy UniSexBluse/Kasia Nosowska.
Bartosz Kozłowski w Walk Social Media objął stanowisko account executive. Do jego obowiązków należeć będzie tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu social media i e-PR oraz technologiczne przygotowanie projektów. Przez ostatnie 2 lata związany z Polskim Radiem, w którym odpowiadał za działania z zakresu marketingu interaktywnego. Tworzył koncepcje promocji i rebrandingu kluczowych produktów nadawcy, takich jak Program Czwarty i moje.polskieradio.pl. Twórca strategii social media dla Pikniku Naukowego, odpowiadał także za akcje specjalne, m.in. kampanię AdWords dla redakcji angielskiej Polskiego Radia. Wcześniej związany był z Grupą Polsat, gdzie zajmował się planowaniem i sprzedażą czasu antenowego.
Maja Jaworowska dołączyła do zespołu Walk Social Media na stanowisku junior account executive. Do jej obowiązków należeć będzie realizacja bieżących działań z zakresu social media i e-PR. Studentka Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, wolontariuszka, organizatorka imprez street’owych i spektakli Młodzieżowego Teatru Muzycznego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kuprian, Kieszczyński, Ignatowska, Kozłowski i Jaworowska w Walk