L’Oréal angażuje influencerki do projektu Pro Squad
Firma L’Oréal Professionnel stworzyła L’Oréal Pro Squad – grupę influencerek współpracujących z marką. Są to Hania Puchalska, Inez Lis, Marcysia Ryskała oraz Roksana Kwiatkowska.

L’Oréal Pro Squad promuje produkty do włosów z linii L’Oréal Professionnel. Marka nawiązała współpracę z czterema influencerkami. To Hania Puchalska z GENZIE, Inez Lis – członkini dresscode.crew, Marcysia Ryskała – kojarzona z Ekipą Friza oraz Roksana Kwiatkowska, od lat związana ze światem mody, Creative Director wytwórni 2115.
Każda z członkiń składu jest pod stałą opieką marki i dopasowanego do niej Master Artysty – stylisty fryzur i szkoleniowca. Hania Puchalska będzie współpracować z Tomkiem Stuglikiem, Inez Lis z Piotrem Hullem, Marcysia Ryskała z Jackiem Rybackim, a Roksana Kwiatkowska z Marleną Błasik.
L’Oreal Pro Squad będzie czynnie wspierał działania L’Oréal Professionnel poprzez stałą współpracę i wsparcie bieżących kampanii marki. Pierwsze efekty są już widoczne – każda z członkiń wzięła udział w sesji zdjęciowej, podczas której wykorzystane zostały produkty z najnowszej gamy pielęgnacyjnej – serii Vitamino Color Spectrum.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: L’Oréal angażuje influencerki do projektu Pro Squad