Legia Warszawa z kolejną odsłoną kampanii o powrocie do Ligi Europy
Legia Warszawa zrealizowała kolejny etap kampanii pod hasłem „We Are Back” podkreślającej powrót klubu po 5 latach przerwy do fazy grupowej rozgrywek europejskich. Akcja była prowadzona w Warszawie.
Ostatni jak na razie etap kampanii „We Are Back” był związany z rozegranym z zeszły czwartek meczem z „We Are Back” - pierwszym spotkaniem u siebie Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy. W spotkaniu stołeczna drużyna wygrała 1:0.
Elektroniczne banery promujące bilety na domowe mecze Legii w Lidze Europy wyświetlono w popularnych miejscach Warszawy: Hotelu Marriott, Placu Unii Lubelskiej, Dworcach Warszawa Centralna, Warszawa Śródmieście i Warszawa Wschodnia i Metrze Świętokrzyska. Reklamy z charakterystyczną identyfikacją wizualną w barwach rozgrywek były emitowane również na nośnikach elektronicznych LED City przy stołecznych ulicach i w pojazdach komunikacji miejskiej.
Z kolei slogan „Powodzenia Legio” został wyświetlony na elewacji PGE Narodowego, a diodową reklamę z wizerunkiem herbu klubu i hasłem akcji o wymiarach 39 na 71 metrów zaprezentowano na fasadzie 220 metrowego wieżowca Warsaw Spire.
W pierwszym meczu w Lidze Europy Legia wygrała na wyjeździe ze Spartakiem Moskwa 1:0. Przy okazji spotkania kampania „We Are Back” była prowadzona w Moskwie.
Legia Warszawa zapowiada kolejne odsłony akcji.
Wszystkie mecze Legii w Lidze Europy są pokazywane na platformie Viaplay, natomiast spotkania domowe na żywo transmituje też Telewizja Polska.
Legia Warszawa to zdecydowanie najbogatszy polski klub piłkarski. W zeszłym sezonie wygrała PKO BP Ekstraklasę, a niedawno awansowała do Ligi Europy, wracając do fazy grupowej rozgrywek europejskich po pięciu latach przerwy. W roku finansowym od połowy 2019 do połowy 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 101,9 mln zł, a jej wynik netto przy spadku kosztów operacyjnych poszedł w górę z 31,17 mln zł straty do 7,85 mln zł zysku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa z kolejną odsłoną kampanii o powrocie do Ligi Europy