Liberty Ubezpieczenia z drogowym komentarzem Wołoszańskiego reklamuje Opony Assistance (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca polisę Opony Assistance oferowaną przez Liberty Ubezpieczenia. Akcję, wykorzystującą wizerunek Bogusława Wołoszańskiego, przygotowały firmy Grey Group Poland i Havas Media.

Spot polisy Opony Assistance w Liberty Ubezpieczenia podkreśla, że kosztuje ona tylko 3 grosze dziennie (przy wykupywaniu na 12 miesięcy w pakiecie z OC). - Koncentrujemy się w niej na zaletach ubezpieczenia Opony Assistance podkreślając, iż jest ono szczególnie przydatne zimą, kiedy dużo łatwiej o uszkodzenie opony w samochodzie - opisuje Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
W reklamie ciężką jazdę samochodem w zimowych warunkach drogowych komentuje Bogusław Wołoszański, który jest ambasadorem reklamowym Liberty Ubezpieczenia od października ub.r., kiedy firma zmieniła nazwę z Liberty Direct (więcej na ten temat).
Obecna kampania obejmuje kanały ogólnopolskie, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsat.
Reklamę przygotowała agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Liberty Ubezpieczenia z drogowym komentarzem Wołoszańskiego reklamuje Opony Assistance (wideo)