Lotos i Olimp Sport Nutrition będą sponsorować Roberta Kubicę w Formule 1
W tym sezonie Robert Kubica, po siedmiu latach nieobecności, ma wrócić na tor wyścigowy Formuły 1 - jako kierowca testowy w zespole Williams Grand Prix Engineering Limited. Partnerami marketingowymi kierowcy mają być marki Lotos i Olimp Sport Nutrition.
Informację o tym, że Lotos i Olimp Sport Nutrition podał sam Robert Kubica w rozmowie z „Przeglądem Sportowym”, którą opublikowano w poniedziałek. Wywiad z nim przeprowadzono podczas oficjalnej prezentacji w Londynie, Kubica pojawił się tam w zespołowej koszulce z logo marki Lotos. Na pytanie dziennikarza, jakie jest zaangażowanie tej firmy w zespół Williamsa, Kubica odpowiedział: „W odpowiednim czasie pojawi się więcej szczegółów. Mogę powiedzieć tyle, że Lotos oraz Olimp Sport Nutrition będą w tym roku moimi partnerami”.
Ani Lotos, ani Olimp nie komentują publicznie tych informacji. Potwierdzeniem zaangażowania Lotosu w powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 mogą być słowa Damiana Raciniewskiego z firmy BSS Group, która jest „formalnie umocowanym pełnomocnikiem” kierowcy do prowadzenia rozmów związanych z jego promocją i sponsoringiem. We wtorek poinformował on, że BSS Group zainicjowała i aktywnie uczestniczyła w przeprowadzeniu całego procesu związanego z zaangażowaniem „pewnej firmy paliwowej” w powrót Roberta Kubicy do Formuły 1.
Lotos był oficjalnym partnerem polskiego kierowcy w latach 2013-2015. Kubica wówczas występował w kampaniach reklamowych firmy oraz promował ją podczas wyścigów rajdowych.
W styczniu br. Grupa Lotos przedłużyła o cztery lata umowę, w ramach której jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Wiosną ub.r. podpisała trzyletnią umowę sponsorską z Agnieszką Radwańską, jest również sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego i kierowcy rajdowego Kajetana Kajetanowicza.
Wspierani przez spółkę sportowcy występują w jej reklamach razem z dziennikarzem naukowym Tomaszem Rożkiem. W ostatnio prowadzonej kampanii pojawili się skoczkowie narciarscy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lotos i Olimp Sport Nutrition będą sponsorować Roberta Kubicę w Formule 1