Łukasz Urbańczyk w Papaya Roster
Do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Roster dołącza Łukasz Urbańczyk, doświadczony fotograf specjalizujący się w fotografii foodowej.

Łukasz Urbańczyk w latach 2013-2018 pracował jako Lead Photographer w agencji GPD. Ma na swoim koncie kilkadziesiąt międzynarodowych i lokalnych kampanii dla marki Lidl, a także publikacji foodowych i książek kucharskich m.in „Okrasa kontra Pascal", „Cukiernia Lidla" czy „Ryby są super".
W swoich portfolio ma również pracę dla marek takich jak Lisner, Lubella, Nivea, Gerlach, JULA, Śnieżka, Oknoplast czy Dr Oetker.
Papaya Films pracuje dla takich klientów jak McDonald's Kompania Piwowarska, Kaufland, Samsung, ING Bank Śląski, Canal+, Puma, Mazda, Mohito, Adidas, AXA, 4F, Hortex, Kazar, McDonald’s i Rossman. Studio pracowało też dla zagranicznych klientów, m.in. przy kampaniach marek Lancerto, Vodafone, Chandon, Trebor, Unilever, L'Oreal, Audi, Playstation, Deliveroo i Vanish.
Papaya Roster od maja tego roku kieruje Monika Jabłońska.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Łukasz Urbańczyk w Papaya Roster