„Przekrocz granicę przyjemności” - Anja Rubik reklamuje lody Magnum Ruby (wideo)
Startuje kampania reklamująca Magnum Ruby, nową wersję lodów Magnum (produkowanych przez Unilever). Bohaterką akcji, prowadzonej pod hasłem „Przekrocz granicę przyjemności”, jest modelka Anja Rubik.

Reklamy z Anją Rubik mają obrazowo przedstawiać walory Magnum Ruby. Promowane lody mają smak białej czekolady z sosem malinowym, są pokryte czekoladą rubinową o smaku jagodowym.
Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. telewizję oraz internet. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. To cykl czatów internetowych z seksuologami, terapeutami i lekarzami na tematy z zakresu życia seksualnego. Anja Rubik od dwóch lat prowadzi Fundację sexedpl, napisała też zatytułowaną tak książkę o edukacji seksualnej.
Anja Rubik w ub.r. wystąpiła w kampanii ekologicznej kolekcji Conscious odzieży H&M. Z kolei w 2018 roku została ambasadorką marketingową Samsunga, i reklamowała buty Jimmy Choo. Wcześniej promowała m.in. obuwie CCC i biżuterię Apart.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Przekrocz granicę przyjemności” - Anja Rubik reklamuje lody Magnum Ruby (wideo)