Marcin Zieliński: z Mediabrands do Adform
Marcin Zieliński, dotychczasowy szef Matterkind w grupie Mediabrands w Polsce dołączył do Adform - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Marcin Zieliński dołączył do Adform obejmując stanowisko product directora. Przeszedł z grupy Mediabrands, w której pracował od połowy 2020 roku. Do końca 2021 roku był tam addressable marketing managerem. Potem objął stanowisko head of Matterkind.
Przed dołączeniem do Mediabrands, przez prawie trzy lata pracował w Yeldbird jako sales engineer.
W latach 2015 -2017 był specjalistą ds. porgrammatic w GroupM, do której należą takie agencje mediowe, jak MediaCom, Mindshare i Wavemaker.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej pracował też w Infinity Media (interactive media planner), Adexon (m.in. publisher service manager),
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marcin Zieliński: z Mediabrands do Adform