Mariola Kubaczyńska: ze Starcom MediaVest do Universal McCann
Mariola Kubaczyńska objęła stanowisko tv plannera / buyera w domumediowym Universal McCann. Wcześniej pracowała w Starcom MediaVest.
Jako tv planner / buyer w domu mediowym Universal McCann MariolaKubaczyńska dołączyła do teamu obsługującego Aviva CommercialUnion. Przez ostatnie dwa lata Kubaczyńska pracowała jako tv buyerw Starcom MediaVest, obsługując przede wszystkimGlaxoSmithKline.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mariola Kubaczyńska: ze Starcom MediaVest do Universal McCann