Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot
Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice.

Mariola Popielarz wesprze Green Parrot w tworzeniu nowego działu multichannel, którym ma potem zarządzać. Nowy dział zajmie się opracowywaniem dla klientów agencji strategii bazujących na nowoczesnym podejściu do konsumenta.
- Naszym celem jest precyzyjne zaplanowanie obecności marki w świecie konsumenta. Chcemy dotrzeć do niego poprzez starannie dobrane komunikaty, wykorzystujące potencjał poszczególnych kanałów i technologii. Multichannel marketing jest odpowiedzią na nawyki współczesnego konsumenta, który korzysta z wielu urządzeń, o różnych porach dnia - zapowiada Mariola Popielarz.
Przed dołączeniem do Green Parrot przez 6 lat związana była z Grupą Brain Juice, gdzie zarządzała strukturą Brain Juice Life wyspecjalizowaną w obsłudze klientów farmaceutycznych.
Wcześniej pracowała też dla największych marek na rynku farmacji, medycyny i kosmetyków. Współtworzyła rozwiązania internetowe dla takich firm jak: Orkla, Sanofi, Hoya, Roche, Angelini i Heel.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot