Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"
Marka wafelków Familijne (Colian) wraca w jesiennej ramówce w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.

W ramach współpracy z „Kołem Fortuny”, kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom odcinków, emitowanych na antenie TVP2 do końca listopada br. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie.
Dodatkowo przygotowano kampanię on screen w kinach w całej Polsce. Będzie ona realizowana do końca października w 320 placówkach pod hasłem „Mus je schrupać!”.
Działania wspierające markę Familijne zaplanowano na okres od września do listopada br.
Akcja została zaplanowana przez agencję Aldentro.
Reklama telewizyjna

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Marka Familijne partnerem teleturnieju "Koło Fortuny"