Marka Kinder pozostaje klientem MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Agencja zajmie się obsługą marki Kinder.

Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki Kinder w social mediach.
MullenLowe Warsaw nadal odpowiadać będzie za prowadzenie 13 profili marek z portfolio Kinder na Facebooku, Instagramie i Youtube, a także ich stron www na rynku polskim oraz bałtyckim. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację.
W portfolio flagowej marki Ferrero są między in. Kinder Chocolate, Kinder Niespodzianka, Kinder Country, Kinder Bueno, Kinder Pingui.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marka Kinder pozostaje klientem MullenLowe Warsaw