Marriott najpopularniejszą marką hotelową na Facebooku
Marriott, Best Western i Hilton to najpopularniejsze obecnie hotelowe marki na Facebooku.
Z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData wynika, że profil sieci hotelarskiej Marriott Hotels & Resorts ma na Facebooku ponad 530 tys. fanów.
Na drugim miejscu znajduje się strona Best Western (ponad 507 tys. "like'ów), a na trzecim Hilton Hotels & Resorts (416 tys.). Pierwszą piątkę uzupełniają ARIA Resort & Casino (ponad 409 tys.) i Holiday Inn (blisko 406 tys.).

Meta / Facebook
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Marriott najpopularniejszą marką hotelową na Facebooku