Maserati pracuje nad pojazdem inspirowanym światem Barbie
Włoski producent luksusowych samochodów Maserati współpracował z firmą Mattel nad stworzeniem pojazdu inspirowanego kultową marką lalek Barbie. Auto kosztuje 300 tys. dolarów.

Ultralimitowana edycja Maserati Grecale, najnowszy SUV włoskiej firmy, została zaprojektowana tak, aby zmienić codzienne wrażenia z jazdy w coś wyjątkowego.
Pojazd jest odpowiedni dla prawdziwej Barbie, aby dopasować się do jej zróżnicowanego stylu życia – od spotkania biznesowego po wspaniałe wydarzenie, zależnie od producenta samochodu.
Barbie Maserati Grecale, jako ultra-limitowana edycja Fuoriserie, będzie dostępna tylko w dwóch niestandardowych egzemplarzach na całym świecie. Jeden z nich został zaprezentowany właśnie jako jeden z Neiman Marcus Fantasy Gifts w 2022 r. podczas świątecznego wieczoru inauguracyjnego luksusowego sprzedawcy aut w Los Angeles.
W przypadku tej ekskluzywnej amerykańskiej edycji o wartości 330 000 dolarów, część ceny sprzedaży zostanie przeznaczona na Barbie Dream Gap Project, trwającą globalną inicjatywę marki, która współpracuje z organizacjami charytatywnymi, aby zapewnić równe szanse i usunąć bariery dla dziewcząt. Dodatkowe szczegóły dotyczące drugiej niestandardowej jednostki zostaną ogłoszone w 2023 roku.
Barbie Maserati Grecale został zaprojektowany w ramach programu dostosowywania Trident's Fuoriserie, który pozwala miłośnikom samochodów wyrazić swoją pasję i kreatywność w tworzeniu najlepszego luksusowego włoskiego samochodu, zgodnie z ich stylem i gustem.
Ten Fuoriserie Maserati Grecale to wersja Trofeo z silnikiem V6 Nettuno o mocy 530 KM. Auto ma różowy odcień lakieru, charakterystyczny dla marki Barbie, do tego delikatne, kwasowo-żółte linie, inspirowane wyścigowym dziedzictwem Tridenta.
Nadwozie SUV-a, ozdobione logo Barbie, jest pokryte opalizującym lakierem nawierzchniowym, który odsłania efekt tęczy. Czarne wnętrze to w pełni skórzane fotele, deski rozdzielcze, dywaniki i drzwi, zaakcentowane różowymi przeszyciami, a także markowe zagłówki z unikalnym znaczkiem „B”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maserati pracuje nad pojazdem inspirowanym światem Barbie
Poza rowerami i furmankami.