Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych
Grupa Maspex zapowiedziała, że wszystkie materiały POS (czyli te stosowane w punktach sprzedaży) promujące jej marki Lubella, Krakus i Kotlin będą w 100 proc. nadawać się do recyklingu.
Grupa Maspex wprowadza rozwiązania oparte o ideę zrównoważonego rozwoju w obszarze customer marketingu – wdrażając materiały POS w 100 proc. nadające się do recyklingu.
Firma podaje, że proekologiczne rozwiązania w przestrzeniach sklepowych to istotna kwestia zarówno dla producentów, sprzedawców, jak i konsumentów.
Materiały POS (ang. point of sale – nośniki reklamy skierowane do klienta detalicznego w miejscu dokonywania zakupu) przyjazne dla środowiska, to ważny kierunek rozwoju i zmian, jakie wdraża Grupa Maspex. Posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council®), który pozwala odróżnić wyroby z drewna i kartonu, które pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Standard FSC jako jeden z niewielu jest popierany przez najważniejsze organizacje ekologiczne. Zadruk został wykonany bezpośrednio na szarej tekturze falistej bezpiecznymi farbami z certyfikatem GreenGuard Gold, które posiadają ograniczoną migrację szkodliwych substancji.
Na pierwszy ogień Lidl
Pierwsza tego typu współpraca jest realizowana pilotażowo w sklepach jednego z kluczowych partnerów handlowych Maspexu – sieci Lidl i związana jest z działaniami ekspozycyjnymi. Docelowo firma chce wykorzystywać tego typu materiały POS w swoich wszystkich działaniach w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego.
Za kreację graficzną materiałów POS odpowiada agencja reklamowa Goldfinch z Wrocławia, a produkuje je firma Universal Display Solutions.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych