Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu
McDonald's we Francji prowadzi kampanię promującą McDelivery – usługę dostaw do domu. Za kreacje reklam prasowych odpowiada agencja TBWA Paris.

Kampania ma przekonać do tego, że gdy za oknem pada deszcz a jesteś głodny, to trudno zignorować urok i zalety usługi, jaką jest dostawa jedzenia do domu. Taką usługę – McDelivery – oferuje swoim klientom McDonald's.
Do kampanii promującej McDelivery we Francji, a obejmującej reklamy drukowane wykorzystano serię impresjonistycznych fotografii wykonanych przez Roberta Badena. Jest to seria wizualizacji przedstawiających budynki i pochmurne, burzliwe niebo widziane przez okna mokre od deszczu.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA Paris, która pracuje dla McDonald;s we Francji od od 1985 roku.
Francja jest dla McDonald's niezwykle ważnym rynkiem - drugim pod względem generowanych w firmie dochodów.
Dołącz do dyskusji: Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu