„Mądrość natury” w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)
Mead Johnson Nutrition prowadzi kampanię reklamową wspierającą mleko modyfikowane Enfamil Premium MFGM 2. Przygotowały ją agencje Isobar Polska i Zenith.

Mleka z linii Enfamil Premium MFGM 2 tej linii zawierają składnik mleka matki (MFGM - Milk Fat Globule Membrane), który wspiera odporność i rozwój mózgu dziecka.
W ramach kampanii "Mądrość Natury" powstały spoty, 30'', 15'' i 6-sekundowy, które będą wykorzystywane w komunikacji offline i online. Dłuższe spoty będą emitowane na antenie TVN, TVP i Polsatu.
Za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny nad produkcją odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Spoty wyreżyserował Devon Dickson. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor, media zakupił Zenith.
Mleko Enfamil po raz pojawiło się w reklamie telewizyjnej w 2015 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Mądrość natury” w nowej reklamie mleka Enfamil (wideo)