MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace
MediaMarkt uruchomił w naszym kraju platformę marketplace, która była wcześniej dostępna już w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii. Została oddana właśnie do dyspozycji polskich klientów oraz partnerów biznesowych.

Marketplace MediaMarkt powstał w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów i dynamiczne zmiany na rynku. Polscy konsumenci zyskują dostęp do znacznie szerszego asortymentu - zarówno w dotychczasowych kategoriach, jak i w nowych, które zyskują popularność w Europie Zachodniej, takich jak DIY (zrób to sam) czy fitness i petcare. Dużym wyróżnikiem platformy są także produkty odnowione (refurbished), oferowane w atrakcyjnych cenach i sprawdzonym standardzie jakości.
Kluczową innowacją będzie integracja zakupów online z siecią sklepów stacjonarnych. Klienci, wraz z rozwojem platformy będą mogli nie tylko odbierać zamówienia z marketplace w wybranych placówkach, ale docelowo także zwracać produkty, zgłaszać reklamacje, korzystać z napraw czy dokupić ubezpieczenie.
Nowe możliwości dla partnerów biznesowych
Marketplace MediaMarkt to także szansa dla partnerów biznesowych – zarówno dużych, jak i mniejszych sprzedawców.
– Możliwość łatwego skalowania oferty na inne kraje z grupy MediaMarktSaturn jest jednym z głównych filarów naszej strategii i oferty. To niewątpliwie ogromna zaleta, którą dostrzegają potencjalni sprzedawcy – nasz międzynarodowy zasięg otwiera przed nimi nowe rynki i znacząco zwiększa potencjał sprzedaży. Sprzedawcy mogą skupić się na rozwijaniu swojej działalności, mając pełną kontrolę nad kosztami współpracy – przekazał mediom Paweł Ptasznik, dyrektor marketplace w MediaMarkt.
Partnerzy mają także dostęp do kompleksowego wsparcia, narzędzi analitycznych oraz szerokiej promocji – zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.
Wraz z uruchomieniem marketplace MediaMarkt rozszerza także zakres oferowanych usług. Klienci mogą korzystać z instalacji, ubezpieczeń, wynajmu sprzętu i nowatorskich rozwiązań, które będą stopniowo wprowadzane na rynek. Sklepy stacjonarne zyskują nową rolę - stają się nie tylko miejscem odbioru zamówień, ale także centrum usług i wsparcia posprzedażowego.
– Stopniowo będziemy integrować sklepy stacjonarne z marketplace, aby każdy klient miał pełną swobodę wyboru, gdzie i w jaki sposób chce korzystać z naszych usług. Marketplace daje nam również możliwość testowania nowych inicjatyw oraz dynamicznego reagowania na potrzeby rynku – dodał Ptasznik.
Czytaj także: Orlen ma więcej stacji i sklepów
Dołącz do dyskusji: MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace