Mets obronił w przetargu obsługę mediową Wawelu
Dom mediowy Mets (GroupM/WPP) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów produkującej słodycze firmy Wawel. Pokonał w nim pięciu konkurentów.
W trwającym od stycznia br. przetargu na obsługę mediową firmy Wawel brało udział sześć agencji mediowych. Ich nazw marketer nie ujawnia. Finalnie Wawel zdecydował się kontynuować współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z dotychczas obsługującą go pod tym kątem agencją mediową Mets.
Jak przekazano portalowi Wirtualnemedia.pl, umowę między producentem a agencją podpisano do końca br., z możliwością jej przedłużenia.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mets obronił w przetargu obsługę mediową Wawelu