Havas Creative Network obsłuży kompleksowo MG Motor
Marka motoryzacyjna MG Motor wybrała Havas Creative Network do kompleksowej obsługi debiutu marki MG na rynku polskim. Koordynacją projektu zajmie się Havas Engage Warsaw, a za media relations, influencer marketing, park prasowy oraz launch event odpowiadać będzie Havas PR Warsaw.
MG Motor to spadkobierca powstałej w 1924 roku sportowej brytyjskiej marki, znanej m.in. z produkcji kultowych roadsterów. Jest uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się obecnie marek motoryzacyjnych na świecie.
- W związku z wejściem MG na polski rynek szukaliśmy partnera, który zaoferuje nam duże zrozumienie branży oraz kompleksowy ekosystem komunikacyjny: od strategii i kreacji, poprzez organizację premierowego eventu, po współpracę z influencerami i dziennikarzami. Wierzę, że z takim partnerem jest Havas Creative Network – mówi Máté Soma Tóth, marketing manager MG Motor na region CEE.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach kampanii wprowadzającej markę na polski rynek, agencja Havas Creative Network zrealizuj zintegrowaną kampanię, w którą zaangażowane jest kilka spółek, m.in. Havas Engage i Havas PR Warsaw.
Start kampanii wspierającej debiut marki na polskim rynku zaplanowano na listopad br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Havas Creative Network obsłuży kompleksowo MG Motor